استایل بانوانراهنمای خرید

تی شرت زنانه، لباسی که هرگز از مد نمی‌افتد!

رازهای انتخاب تی شرت زنانه شیک: راهنمای جامع ست کردن تیشرت

همه‌ی خانم‌ها در کمد لباس‌هایشان حداقل چند تی شرت دارند که از آن‌ها برای موقعیت‌های مختلف استفاده می‌کنند. اما آیا تا به حال به کاربرد تی شرت‌ها در استایل‌هایتان دقت کرده اید؟ تی شرت‌ها در واقع لباس‌های جلوبسته‌ای هستند که می‌توانند آستین کوتاه یا آستین بلند، ساده یا طرح‌دار و بدون یقه یا یقه دار باشند.

تی شرت زنانه سفید با طرح برگ

این لباس‌ها را معمولا از پارچه‌های سبک و راحت و خنکی مانند نخ پنبه تهیه‌می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا تی شرت یک لباس راحت و خنک و یک انتخاب عالی برای تمام فصول مخصوصا فصل‌های گرم‌تر سال مانند بهار و تابستان باشد. همچنین شکل دوخت تی شرت‌ها و سادگی و تنوع طرح و رنگ‌بندی آن‌ها باعث می‌شود تا به راحتی با طیف وسیعی از آیتم‌ها ست شوند و در استایل‌های زیادی نیز کاربرد داشته باشند.

مقاله مرتبط و مفید برای شماراهنمای ست مانتو سرمه‌ای: با مانتوی سرمه‌ای شال چه رنگی بپوشیم؟ 3راهنمای ست مانتو سرمه‌ای: با مانتوی سرمه‌ای شال چه رنگی بپوشیم؟

تی شرت دقیقا عهمان لباسی است که هرگز شما را لنگ ‌نمی‌گذارد و هروقت که بدانید چه بپوشید به کمکتان می‌آید و به غیر از این‌ها هرگز هم از مد نمی‌افتد و همیشه قابل استفاده است. حالا که می‌دانیم ‌خرید چند تی شرت کاربردی یک ‌نیاز اساسی برای داشتن استایل‌های عالی است و اکنون لازم است تا اصول خرید و ست کردن این آیتم پرکاربرد را هم بدانیم. با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید تا به طور کامل راهنمای خرید و ست کردن انواع تی شرت زنانه را به شما بگوییم.

تیشرت مشکی زنانه گلدار

 

راهنمای خرید تی شرت زنانه

خرید تی شرت برای بانوان کار سختی نیست فقط باید به چند مورد در هنگام انتخاب آن دقت کرد. مهمترین نکات و اصول خرید تی شرت زنانه به شرح زیر هستند.

سایز تی شرت و توجه به فرم بدن

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید تی شرت زنانه باید مد نظر داشته باشید، سایز آن است. تی شرت مناسب تی شرتی است که کانلا اندازه‌ی شما باشد. اگر لباس شما بیش از حد تنگ باشد می‌تواند آزار دهنده و نا راحت باشد و اگر بیش از حد گشاد باشد ممکن است شما را درشت‌تر از حالت عادی نشان دهد و این دقیقا چیزیست که اکثر خانم‌ها دوست ندارند اتفاق بیوفتد. مورد بعدی که باید به آن توجه کنید فرم بدنیتان است. بدن‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند‌ فرم اندام خانم‌ها می‌تواند سیبی شکل، گلابی شکل، ساعت شنی، مستطیلی و یا مثلث وارونه باشد. شما در هنگام خرید هر لباسی حتی تی شرت باید شکل و فرم اندامتان را مد نظر داشته باشید تا انتخاب بهتری داشته باشید. برای مثال اگر بالاتنه‌ی درشتی دارید بهتر است تی شرت رنگ تیره‌تر انتخاب کنید تا شما را لاغرتر نشان دهد. یا اگر اندامتان سیبی شکل است بهتر است به سراغ تی شرت‌های کمی آزادتر بروید. افراد با فرم بدنی ساعت شنی دستشان در انتخاب مدل تی شرت باز است و به سراغ هر مدلی می‌توانند بروند.

تی شرت سفید زنانه طرح قلب

جنس

مورد بعدی که لازم است هنگام انتخاب و خرید انواع تی شرت مد نظر قرار دهید جنس آن است. همه‌ی افراد دوست دارند لباس‌هایی را بپوشند که در عین زیبایی، راحت هم باشد و یکی از موارد تاثیرگذار در راحتی تی شرت جنس آن است. بهتر است تی شرت انتخابی شما از جنس مواد طبیعی مانند نخ و پنبه باشد تا خنک و راحت باشد. برای فصول سردتر نیز می‌توانید به سراغ تی شرت‌هایی از جنس ویسکوز یا جودون بروید.

تی شرت مشکی زنانه با طرح برگ

رنگ و طرح

مورد بعدی که توجه به آن از لازمات انتخاب و خرید تی شرت است، رنگ و طرح آن است. در انتخاب رنگ لباس باید به سه نکته توجه کنید. اول این‌که رنگ انتخابی شما باید مطابق با سلیقه‌ی شخصی خودتان باشد و آن چیزی را انتخاب کنید که دوست دارید‌. دوم این‌که رنگ لباس باید با سایر اجزای استایل مد نظر شما هماهنگ باشد و سوم اینکه می‌توانید با توجه به رنگ پوستتان رنگ تی شرتتان را انتخاب کنید. طرح‌لباس تا حد زیادی به سلیقه‌ی شما بستگی دارد اما بلازم است بدانید که تی شرت‌های شلوغ با طرح‌های بزرگ کمی از مد افتاده هستند.

تیشرت دخترانه سفید

راهنمای ست کردن تی شرت زنانه

بعد از انتخاب و خرید تی شرت یک مسئله‌ی دیگر حائز اهمیت خواهد بود و آن این است که شما آن را چگونه ست کنید که بهتر باشد و استایتان را زیباتر کند. در ادامه نکات استایل کردن تی شرت زنانه را به شما خواهیم‌گفت.

ست کردن با سایر آیتم‌ها

تی شرت از آن دست لباس‌هایی است که قابلیت ست شدن با انواع لباس‌ها را دارد. شما می‌توانید از تی شرت و انواع شلوار جین،‌کتان و … برای ساختن انواع استایل کژوال و نیمه رسمی استفاده کنید، از دامن‌هایی مانند دامن‌جین و کتان و ماکسی در کنار تی شرت برای داشتن استایل‌های روزمره و تابستانی کمک بگیربد و حتی تی شرتتان را با انواع مختلف کت و مانتو ست کنید.

تی شرت سفید دخترانه با طرح کاکتوس

ست کردن رنگ

برای ست کردن رنگ تی شرت با سایر اجزای استایل باید با اصول رنگ‌شناسی و رنگ‌های مکمل آشنا باشید. اما به طور کلی تی شرت‌هایی با رنگ‌های خنثی و بسیک به راحتی با طیف وسیعی از رنگ‌ها به راحتی ست می‌شوند بنابراین حتما چند ‌تی شرت با رنگ‌هایی مثل کرم، سفید،‌مشکی و خاکستری در کند لباستات داشته باشید تا با هر لباسی ست کنید.

ست کردن طرح

همان‌طور که پیش از این گفتیم، تی شرت‌هایی با طرح‌های بولد چندیست که دیگر از مد افتاده اند اما به طور کلی باید حواستان باشد که استفاده از یک آیتم طرح‌دار در استایلتان شما را ملزم می‌کند تا برای سایر اجزای آن استایل به سراغ آیتم‌های ساده تر بروید چرا که استفاده از چند لباس طرح‌دار در کنار هم برایتان یک تیپ شلخته و شلوغ را می‌سازد. بنابراین اگر تی‌ شرت مورد نظر شما طر‌دار است باید آن‌را با لباس‌های ساده‌تر ست کنید و اگر یک لباس طرح‌دار را دارید و می‌خواهید با یک تی شرت بپوشید، از یک تی شرت ساده استفاده کنید.

تی شرت یقه گرد زنانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا